Narhac Merhaba 12+4 haftalık gebeyim, karnım sertleşmiş ve ağrılarım var bel ve karın bölgesinde, ablam kadın doğumda çalışmıştı normal olduğunu söyledi, fikri olan var mı normal mi?
HaticeNehir Narhac karnım genişlesiği için de olabilir cnm Bn de gitmiştim o haftalarda öyle demişlerdi