Tugbaztrk
Benim dünden karnımda sertleşme ve kasılma vardı. Doktorum izinli en yakın hastanede nst ye baglanmamı istedi 30 larda çıktı. Ağrımda var. Doktorum progestan iğnesi yaptıralım dedi birde endol fitil yazdı 2 gun kullanıcam son duruma oyle bakıcak. 24. Haftada boyle bişey yasamayı beklemiyodum, canım cok sıkıldı. Bu haftada boyle bişey yasayan oldu mu acaba🤦🏼♀️