busepinar dışardan bir şey yemeyeceksin iyi pişmemiş et yemeyeceks8n dışardan sebze aldığında 30 dk bir saat sirkeli suda bekleticeksin meyve olayına gelince hangi meyveyi kabuğuyla yiyoruz ki zaten kanunlara ilaç sıkıyorlar artık sağlıklı değil benimde bağışıklığım yok ben en çok et yemekleri yaparken çığ ete dokunmamaya dikkat ediyorum