EymenTuana yapacak bişey yok ki kuzum ben de öyleydim ilk bebeğimi doğumdan 1 ay sonra kaybettim buna hamile kaldığım andan beri hep içimde bir şüphe bişey oldu mu olacak mı hissetmeye başlayınca biraz hafifliyor o korku ama bı dursun yine bişey mi oldu da kıpırdamıyor diye düşünüyorum sona geldik çok şükür 35 haftalığım şuan ama şimdi de kordon dolansa haberim olmaz hadi bişey olursa diye korkuyorum bı dogsalar ancak o zaman rahatlariz galiba onda da nefes alıyor mu diye sürekli kontrol edermisim gibi geliyor