omerinannesi01 Kizlar 2 aydir imperialdaki dilek hanima gidiyorum pek memnun kalmadim cok ilgisiz ne sorsam gecistiriyor tahlil istiyor hic aciklama yapmiyor neyim var neyim yok hic bisey anlamadim 28 haftalik hamileyim baska hangi doktoru onerirsiniz
Gamzemre6161 omerinannesi01 başka hastane düşünürseniz öneride bulunabilirim... Bayan erkek ayrımı da yapıyor musunuz
Yyesimm89 omerinannesi01 imperyalde Onur Beye gidiyorum ilgi alaka ve bilgi istiyorsan ta kendisi 😊 baştan beri onunla başladık Allahım izniyle cuma sezeryan günüm var son derece ilgili ve bilgili tavsiye ederim
Btlkck omerinannesi01 bende yıldızlı medicalparkta özgür hanıma gidiyorum ve memnunum 18 kasımda nasipse sezeryan olucam
omerinannesi01 Gamzemre6161 sevinirim sehir disindan geldik yeni 2 ay oldu tasinali direkt dilek hanima gittim ama memnun kalmadim bayan onceligi bu 2.dogumum olacak sezeryan olacagim
ALeyna61 Özele gidecekseniz karadeniz nebahat hanıma gidin Yıldızlıdaki medicalparka gidebiliyorsanız da bahriye hanım varmış herkesten cok duydum herkes cok memnun ondanda
Gamzemre6161 omerinannesi01 bayan önceliğin ise nebahat nuhoğlunu öneririm canım hemen hemen her saatte kendisine ulaşabilirsin
Zeeehra Bende Nebahat hanimi oneririm bu durumda. Her sordugum soruya baya aciklayici cevap veriyor ve ultrasonlarda bebegi baya detayli gosterip anlatiyor.
Gamzemre6161 omerinannesi01 benim bu soruna cevap vermem mesleğim açısından pek mümkün değil çünkü etik olmaz yaşayıp gören Varsa onların yorum yapması daha doğru olur
Mona_rosa Bakiye hanımın muayenesi iyi ancak cerrahi ve doğumda çok başarılı değil yeni bir doktor var medikalde doç.gülşah balık 👍🏻
omerinannesi01 Mona_rosa siz sezeryan oldunuz mu bakiye hanima neye dayanarak dediniz bende gitmeyi dusunuyordum kararsiz kaldim simdi siz oyle diyince
Demet_asik Yildizli medicalpark bakiye hanim cok iyi kesinlikle tavsiye ederim hem cok ilgili hemde her aradiginda doktora ulasabilirsin
omerinannesi01 Btlkck Demet_asik bakiye hanimda dogum yaptiniz mi yaptiysaniz nasildi sezeyani ozellikle merak ediyorum
omerinannesi01 Demet_asik rica etsem gorumcenize sorar misiniz kontrollerde resim veriyormuydu 3 boyutlu.