Mrs_ss ben 7.aya kadar Arzu hanıma gittim kendisi işinde çok başarılı çok iyi evet uzman ama ben kendimi ona teslim edemedim daha resmi çünkü biraz o yüzden mine hanıma geçtim iyi ki diyorum yani keşke baştan gitseymişim 7 ayda arzu hanımla etmediğim muhabbeti ettim yakınlık ve ilgi çok önemli.Doğum ücretleri geçen ay zam geldi 3500tl