Nehir2009 Hsrt42 canım öğle anlaşılmıycak bi şey deyil bardaktan boşalırcasına geliyor çok yani kaç haftalıksınız
cimennbayann Hsrt42 birden hızlıca gelir ya da yavaş yavaş gelircanım uzun süreli gelir ama yavaş gelirse kişiden kişiye değişiyor o hızlı ya da yavaş gelmesi
Nehir2009 Hsrt42 yok canım değil suyun gelmiş olsa öğle ıslaklık filan olmaz bir anda balona su koyarda patlatıtsın ya öğle gelir
betulclk Valla bende merak ediyorm 38 haftalık oldm bazıları idrarla geliyo fark edemedim diyo inşallah anlarım bebek susuz kalır diye korkuyom