nrhyt Kızlarrr şuanda 39 haftalık hamileyim kızımın hala gelmeye niyeti yok ama normal doğum istiyorum şuan. En çok kesi ve dikişten korkuyorum, uyuştururken iğneyi vurulurken ağrı acı oluyo mu dikerken keserken aynı şekildee 🙄🥺
Sahreyldrm nrhyt valla kuzum hiç ne iğne hissediyorsun o an ne kesi hele kesiden hiç haberin bile olmuyor ama dikisi biraz hissediyorsun o da dayanilmayacak gibi değil
turker_meryem_yavuz eğer doğumun normal olacaksa inan o sancı ile kesme dikme hiç bir şey hessetmeyeceksin, bir de üstüne bebeğini kucağına alınca zaten hatırlamayacaksın bile :)
Lirlonfa Bu konu beni de geriyor dikiş hemen iyileşiyor mu tualete çıktığımız zaman yanma acı oluyor mu vs. 😟
nrhyt Hastanede nst ye baglıyken yan odadaki kızın bağırma sesleri çok ürküttü beni ebeye sordugumda dikiş atıyolar dedi ki ben iğne vurduramayan insanım 🥺😢