A_C_04 Soğan suyu içmeye karar verdim bugün adetimin 2 . Günü başlasam olurmu bide çok kötü kokuyu içemiyorum içe bilmek için ne yapmam lazım içipte hamile kalan varmı.
__birafitap__ A_C_04 canım burnunu kapat bir nefeste iç burnunu acmadan tatlı birsey koy agzina yut tadı gelmiyor öyle bende kusarım o kokudan nerdeyse ama 12 gün içebildim boyle anlamadim bile😍 işe yaradı galiba bende bata 4 var testlerim silik🙈 inşallah vardır
Tugce1803 A_C_04 Yani kötü kokmuyor aslında. Gayet mercimek çorbası gibi kokuyor tadı da öyle😊Ben içtim hamile kalamadım ama😔
Pcoslubiranne A_C_04 adet bitiminden 2 3 gun sonra baslayacaksin 10 gun yapacaksin.icine hic bir sey koymayacksin Ilik olmayavak o yuzen bir dikleyiste icemezsin kaynarsan hafif soguk olacak yudum yudum iceceksin.Ben yaptigim ay hamile kaldim artik etkisi var midir bilmiyorum.gebelikte kanamam bile olmadi.
A_C_04 sumosgoksu yalnız söktürücü etkisi olduğu için gebelik felan varsa düşürür ondan adet gününden yumurtlama gününe kadar içilmesi gerekiyor muş
Kakulimmm Canim denildiği kadar kötü değil. Bence sogan kürüne şans ver. Ben pek güvenmezdim ama buna bağlıyorum suan ki durumumu. Denemelisin bence. Ben adetim bitti 4. Gun başladım sabah akşam ac karnına yaptim ama saatleri hiç tutturamadım bir gün 7 oldu mesela bir gün dokuz. Ama 15 gün günde iki kere olmak üzere hergun yaptim. Bazen ac karnına bazen de tok anima denk geldi. Ama rutin nasil yapıldığını söyleyeyim ben sana sen bunu baz al. Sabah aksam ac karnına 1 buçuk bardak suyu kaynat. Kaynayınca dörde böldüğüm soğanı içine at. Bes dk daha kaynat ve ılık şekilde iç. Soğuk içme ılıktan da sıcak olsun hatta. Soğanların zarına dokunma bu arada. Sadece kabuğunu çıkar. Umarım Rabbim sana da nasip etsin. Şifanı bul canim
Aryaaydgd Canım bende içtim bu ay adetin 3.günü başlamıştım 10 gün kadar içtim yumurtlamadan önce bıraktım bakalım artik🙏
EbSa Saracoğlunun sitesinde yapılış şekli var adet bittikten 7. Günü başlanılıp 15 gün devam ediliyor bende çok inanıyorum çünkü pcosluyum ve çok düzensizliklerim vardı ergenlikten bu yana doğum kontrol ilacı olmadan en fazla bir kaç ay adet olabiliyordum 2 ay soğandan tiksinsemde burnumu kapatarak ve içince hemen burnumdan nefes almayarak uyguladım bebek için çok umutlu değildim ama adetlerim en azından düzene girdi her ay tam zamanında olmaya başladım zaten 3 ay sonrada hamile olduğumu öğrendim şuan 9 haftalığım denemekte fayda var zararı yok 🤗🤗 çekinmeyin bence
EbSa A_C_04 oda denesin hiç bir sorun yaratmıyor tam tersi çok fazla faydası var saraçoğlu sırf kışa hazırlık için bile tüketebilirsiniz diyor. İlaçlara başvurmadan Önce bitkilerden yararlanmak lazım 🤗🤗 Allah gönlünüze göre versin inşaallah 🤲🏼
Blackkcat A_C_04 bu arada bende her defasında kusacak hale geliyorum içine balda koysam aynı,yudum yudum asla içemem tek nefes içebiliyorum ancak o da sonunda öğürerek🤦🏻♀️
Blackkcat A_C_04 ben regli 3.gün sabah başladım bugün 8.gün yumurtlamaya kadar içicem,12.gün yumurtlama başlıyor o gün bırakırım,o kadar olumlu şeyler okudum ki denemesem olmazdı😁,bebek tutmazsa bile sağlık için iyi🎈