Minanaz Son aylarda iyice nemlendirmek gerekiyor, benim elimde bir iki krem vardı yeterli gelmemeye başlamıştı ben de dalin bebek yağı kullandım 8 ve 9. ayımda. Zaten çatlamalar da o ara oluyor eğer olursa. Baya nemlendirmişti karnımı, çok hafif çatlaklarım oldu onlarda zamanla görünmez oldu 😊