66_66mucizem Kızlar mrb 2. Gebelıgım 31haftalıgız suann sorum su kendımınrahatsız hıssedıyorum dogumda rahmı darattıra bılıyormuyuz. Baska cocuk dusunmuyorum cunku
mavi00 66_66mucizem özürlük bir şey yok. Gayet normal bir soru. Ama doğumda olmuyor. Ameliyata girdiği için onu anestezi eşliğinde yapıyorlar. Daha sonrasında yaparlar yani.
Deletedmom0810 66_66mucizem doğumdan belli bir zaman geçtikten sonra yapılıyor diye biliyorum doktor muayene edip karar veriyor ve baya ücreti vardı vajina estetiği diye geçiyor