Mrv_ycgl ben kafama takılırsa gidiyorum valla biri de devlette hiç ilgilenmedi ağrım vardı yat bakalım dedi. Bende neden yatıcam bi Bilgi verir misiniz dedim yat işte dedi geçiştirdi beni yatmam için geçerli sebep söyleyin doktor değil misiniz dedim özele git para ver bir de gel burada geceleri bizi meşgul et dedi utanmadan. Bende sende özel klinik aç tercih edilen bir doktor ol sana gelelim, gece gece burada babanın hayrına durmuyorsun maaş alıyorsun benim doktorumu aramam gereken bir durum varsa bilgilendirmekle yükümlüsün dedim. Çekti gitti dinlemedi bile imza atıp çıktım kendi doktorumu aradım çok geçti aramamak istemiştim ama aradım. Yani bazı doktorlar özellikle devlet hastaneleri çok kötü olabiliyor ben sabimi arayıp şikayet ettim