Mnvr Merhaba kızlar ben 29+2 deyim bugün ayrıntılı ultrasonum vardı girdim daha doktorum bir hafta geride demişti şimdi de doktor biraz suyun azalmış dedi ne yapmam lazım korkuyorum yaşayan başına gelen varmı
Hatice_mustafa Mnvr Oluyormuş canım böyle havuç suyu öneririm ve bol bol su 💟 Korkma yani olabiliyormuş .
Masalumut Mnvr benim başıma gelmedi ama burda çok havuç suyu diyenlerin yorumunu okudum. Inşallah bi bilen vardır.
shsn Mnvr Bende o haftalarda suyumun azaldğını öğrendim. doktorum hergün 3 litre su içmek zorundasın dedi. havuç suyu ve deveci armudu iyi geliyor dedi
shsn Mnvr Canım açıkcası havuç suyu yapamadım ama herkesden çok methini duydum. armut yiyorm ve su içiyorum doktorum en azından kötüye gitme yok dedi
Aby34 Mnvr bdnim başıma geldi suyum sıfıra yakında gelişim geriliği vardı 38+2 ye kadar doktor kontrolünde zoraki dayandık sonra zorunlu acil sezaryen oldum şu an da 18 günlük olduk bebişim gayet sağlıklı stres yapmayın her şey olacağına varıyor
shsn Mnvr allaha şükür. suya dikkat edin dinlenin dedi doktorum bana. havuç suyu gerçekten çok duydum. ama doktorum çok abartma a vitamni bol havuçta dedi
Mnvr Teşekkür ederim kızlar Allah razı olsun inşallah iyi haberler alırız Allah sağlıkla vaktinde kucagımıza almayı nasip etsin hepimize 🙏🏻
shsn Mnvr canım ben bugün kontrol oldm su içmeye devam ettim. suyum normalmiş şuan ama su içmeye devam dedi. suyu aksatma. inş hepimiz sağlıcakla meleklerimize kavuşalım inş