Ballilokma Canlar 31 hafta olduk hamdolsun. Cok yukarida duran gobegim 5 cm kadar asagi inmis gibi gozlemliyorum. Normal midir sizce yasayaniniz var mi bu durumu?
Nezosss Doğum yaklaştıkça o göbecikleriniz sahada aşağı inecek kızlar yawrunuz içerde gelmeye hazırlık yapıyor 😍 sağlıkla gelsinler inşallh
Bsra34 Haftaya kadar bebek en ust seviyeye dogru yol alirmis. 32 den sonra asagi inise geçermiş yavas yavas. Rahmin ust tarafindaki kaslar kasilir bebegi doğuma hazırlamak icin hafif hafif asagi itermis👍🤗