Melteeeem bende düzensizim canım çok moralim bozuluyor ama 😏 geç kalkıyorum kaşar peyniri domates yumurta bal yemeye çalışıyorum yumurtayı her gün yiyemiyorum bazen midem almıyor. Arada süt içiyorum. Bu aralar çok çikolata istiyorum 😏 meyve yiyorum ama bu sefer şekere çok yükleniyorum diye endişeleniyorum. Yemekler ağır geliyor badem filan yiyorum arada. Üstüne akşam üstü yemek yiyorum sonra yine süt, yoğurt vs karma karışık besleniyorum. Son haftalar inşallah bebeğim sağlıklı olur