Bynseel Sevdamertugrul 33 haftamizdayiz babacığım kerbeladan getirmişti son aylarimda yiyeyim diye😋 bende yemeye başladım biraz fazla yiyorum sanirim🙄 15 i buluyor bir günde tatlı ihtiyacını cok iyi karşılıyor 😋
Nuranyldrm Sevdamertugrul 37. Haftamdan itibaren kolay Doğum ve açılma için doktorum doktorum günde 5 6 kez hurma önerdi tabi bunun yanında ilişli yürüyüş vs bnm kız biraz inatçı çıktı ama 39+5 💕
alaelikkran Merhaba canim ben de 35+3 gunluk hamileyim bir hafta once basladim hurma yemeye baya iyi geliyor ara ogun olarak yada yatarken yiyorum normal olarak 3 tane yeterli oldugunu okudum ve duydum 😊
Birhamis Bynseel 15 miii hey maşallahh kızz cok gelmiyomu 😀 bende başladım yemeye 38 deyim ama günde üç dört en fazla daha fazlasını yemiyorum
Bynseel Birhamis malesef canim ama artik 2 gunde bir yiyorum tatli oldugu icin kesiyor beni😁 birde çok seviyorum😁😁 herseyi yiyemiyorum artik malum reflü🙄🙄🙄
BayramzlemFirat 36 haftalığım Tek sayı da yenmesi öneriliyo canım tek sayıda yemeye gayret göster çok aşırı tatlı olduğu için ben 1 tane yiyorum ya da gün içinde 3 tane
Bynseel Birhamis bence bir sakıncası yok hurmanin sonuçta dogal ve katkısız sindirim sistemime cok iyi geliyor gerçekten.