Busetekett arkadasim gecmis olsun. Ama baslik 26. Haftada erken dogum riski, onu elbet yazican acip baktim faydam olurmu diye. A ma icerik bosss. Dr bisey dememis hersey yolunda bu baslik niye? Kizmam o yuzden aynisi oldu banada gittim sorun yoktu, baslik falan acmadim, ayni sikayeti olanlara kendi deneyimimi yazdim okadar. Baslik korkutucu sizde yokki oyle bisey. Haksizmiyim.