tugbauckan bende 36+3 üm Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etain😊 haklısınız zor geçiyor o yüzden bu haftada işi bırakmak zorunda kaldım adet sancısı gibi sancılar bel kalça ağrıları devam ediyor bi yandan da bebeğimi in eksiklerini tamamlaya devam ediyorum 😍