Momyorgun Bebeğim sanki hiç uyumuyor hep kıpır kıpır bugün 33+4 haftalığım nst cok hareketten bebeği ölcemedi. Gelişimi kilosu normal ama acaba hiperaktif bir Bebek mi olacak. Anneler yorumlarınızı bekliyoruz sizin bebişler nasıl ?
Kubradem Momyorgun benimkide evdeyken habire tekme hıçkırık yer değiştirme karnım şekilden şekile giriyor sonra hastane ye gidiyoruz nst de uyku tırsıyor hastaneden 😅😅😅
Emel_11 Momyorgun kaburgalarımda his ediyorum😂hiç uyumuyor sanki🤷♀️ Gece beni bille uyutmuyor:) 30. Haftam alanı darlaştıkça hareketleri azaldı yavrumun😂özellikle ellimi his ettiği an durmuyor sanki göbekten fırlayacak gibi😄