Canselozan Güzel anneler özellikle Hızlı kilo alan bu yüzden uyarı alan anneleer. İnsanın kendini firenlemesi çok zor normalde zor hamileyken daha da zor. 🙈🙈 Ben tatlı canım çektiğinden son 1 haftadır bitki çayı ( kayısı,elma,kuş burnu, yeşil çay ,Ada çayı) içiyorum yanında bir paket eti form bisküvi yiyorum sizce doğrumu yapıyorum? 😇😇😌😌
Kbrbydkk Canselozan bunlar yerine kayısı üzüm hoşafı yapabilirsin veya portakal ve limondan ev yapımı limonata yapıp icebilirsin. Kuru meyve ve kuruyemiş tuketsen tatlı olarak çok daha sağlıklı olur.
ozgeya Canselozan Bitki çaylarının gebelikte bir çok riski var.Özellikle yeşil çay ve ada çayı yasaklı çaylardan.Doktorunuza danışmadan içmemeniz daha sağlıklı.
snmnl Canselozan kesinlikle bitki çayının her türü yasak canım acil bırak onları şekerli yiyecekler ekmek fazla tüketme kilonu kontrol altına alırsın
YDE Canselozan hiçbir bitki çayını doktorunuza sormadan tüketmeyin. Form bisküvilerinden birşey olmaz bence ama onlar yerine kendiniz yulaflı kuru yemişli toplar kurabiyeler yapın daha sağlıklı bence.