Eslina Goknurunuz bizde 36+3 olduk bugun heyecan var 3 gün önce hastanedeydim sancılarım çıktı nst de bakalım bekliyoruz eve yolladı doktor bir 37 olaylımda öyle gelsin daha 2800 gr su 3 gün önce
Cnsibrhm Bizde bu gece 36 olacağız Allahın izniyle heyexcan dorukta zaman durmuş geçmiyor bizim için 😊
Burcu00 Bugün 36 haftalık olduk biran önce doğurmak istiyorum belim çok ağrıyor çok halsizim günler geçmiyor
Goknurunuz Burcu00 bende grip oldum böyle olunca hiç geçmiyo gerçekten hayırlısıyla hepimiz sağlıkla kavusalım inşallah😊
Skbn01 Burcu00 yalniz değilsin,sanki dünyanın yükünü sırtımda taşıyorum öyle bir yorgunluk halsizlik,bel ağrısı da cabasi. Bir tek ben böyleyim sanıyordum..
minik_bebik90 Bekliyoruz Oğlumla aklımdan acabalar hıc gıtmıyo haftaya randevumuz var sezeryan günümüz belli olacak
Goknurunuz Bahargulu ay bugün bendede oldu bıcak saplanır gibi yırtılıyo sandım çok canım yandı 😔 ama herşey bebişlerimiz için sabıırr ❤
gzllrun 36+6’dan selamlar gerçi biz 37 oluyoruz ama 🙈 cuma kontrolüm var herşey yolunda normal görünüyor doktorum doğum şeklini annenin kendi belirleyeceğini bastıra bastıra söylüyor en doğalının elbette normal olduğunu ama olabilecek sıkıntılarıda söyledi kimi zaman herşey yolunda gidebiliryorken kimi zaman yırtılma fazla kanama vs vs olabiliyor dedi sezaryende elbette zor çünkü bir ameliyattır dedi birde ekledi beyaz tenli sarışın hanımlarda yırtılma dikiş illa oluyor korkutmak istemiyorum muayenenden sonra şekillenir şuan bekliyoruz dedi siz ne düşünüyorsunuz kızlar 🙄
Goknurunuz gzllrun o kadar haklı ki annenin vücudu ve bebek nasıl isterse ona göre oluyo doğum hakkımızda hayırlısı olsun şumu istiyorum diyip diretmemek lazım😊
tunanehir 35+2 yiz yani 36 haftanın içindeyiz 12 kasımda kontrol var son kontrol olcak dedi doktorum sezeryan için gün ve saati belirliyecez bizim biraz inde gidiyoruz 30unda kontrol vardi 3050 gram olmus oğlumda 4600 doğmuştu iyiden sezeryan olmuştu hafif sancılarım çatı ağrısı mide yanmasından dolayı gece uykusuzluk zorluyor ama sukur rabbim bianonce hepimizi yavrularına kavuştursun insallah
Goknurunuz tunanehir amin canım rabbim hrpimizin yardımcısı olsunn 👼 sağlıkla kavuşalım inşallah bebeklerimize ❤
Bahargulu Goknurunuz aynen canım bide temizlik yordu beni bu hafta cuma izne ayrildim pazar günü basladim daha bugun bitti ama oldum ne zor oluyor hamis hamis