Yakubum ErsiNuray ben şuan özeldeyim 9 ay boyunca ozele gittim doguma 11 günüm kaldi şinasi beyi çok met ettiler ablalarım ve arkadaşlarım bi defa gittim ona çok memnun kaldım sanırım onda devam edip doğumu orda yapicam
Yakubum ErsiNuray şinasi kılıç canım çok bilgili bir doktor 4 ablamin doğumuna bu girdi hepsi çok memnun