Yakubum canm ben buca kadin doguma gidiyorum hamile kaldigimdan beri sürekli oraya gidiyorum ve çokta memnunum mehmet bora bey var bak çok ilgili bi doktor özge İşcan var ona gidiyorm genelde çok iyiler ama normal.normal.dogum yapcagim için kim nobetciyse o gelicek doğuma doktor seçme şansi yok kızımı orda dogurdum dogumhanesi falan çok temiz Ebeleri de kötü değildi ben doğum yaptığım zaman smdi nasıl bilmiyorum ben doğum yapalı 4 sene oldu bu ayın sonunda yine doğum yapicam bakalım nasl olcak