Eloweim ben ankaradayım şehir hastanesinde doğum yapan kimden duyduysam memnun kaldılar bu şekilde duyumlar aldıysan şehir hastaneleri iyi olabiliyor takiple doğum arasında 1000 tl oynuyor şahsen misal takipli 7000 se takipsiz sadece doğum 6000 tl gibi burada o sebepten o kadar parayı çocuğuna ve ihtiyaçlarına harcamak daha mantıklı şu saatten sonra özelde sırf o para için muamele görüyorsun zaten 😀