G-D27 Hamilelik döneminde diş çektiren veya dolgu yaptıran var mı arkadaşlar dişim kırıldı 8+6 hamileyim napcam bilemedim
Loya06 G-D27 bende aynı derdı çekiyorum çok fenayım ama doktorum bana izin vermedi sadece çok çok zor durumda kalırsan geçiçi dolgu yaptırabilirsin dedi
Cokokuyan_dorukusunannesi48 G-D27 Kadın doğum doktorundan rapor alıp yaptırabilirsin.Röntgen kesinlikle yasak.Aynı haftalarda kanal tedavisi yaptırmıştım.
Erdas_busra Ben 18 haftalıkken yaptırmıştım yarı kanal. Ama ilk üç ve son üç ay hiç bir şey yapmıyorlar. Gebe doktorunuzdan izin belgesi alıp her hangi bir diş doktoruna gidince yapıyorlar normalde. Ama dediğim gibi henüz çok küçük bebek
yesm1 merhaba ben yaklaşık 15 20 gün çektim diş ağrısı 2 tane yirmilik disim bi anda cıktı malesef bana birşey yapamadılar ama eğer normal diş ise 4 5 6 aylık süreçte filim gerektirmesse çekıyorlar canım
Erdas_busra Ağrı varsa kafanfili koyabilirsiniz veya Karanfil yağı alıp basabilirsiniz. Tuzlu ve sirkeli suyu karıştırıp gargara yapabilirsin. Buz uygulaması yapabilirsin
Flybatuoguz84 Slm benimde şiddetli dis agrim var 2.trimesterde hersey yapilabiliyormus hatta kardesim celik yelek giyip rontgen bile cekildi bu aylarda dis cekimi icin bnde yarin dogum doktorumdan izin alirsam kanal tedavisi baslanacak son 3 ayda hic ellenilemiyormus yaptirmam gerek ama tereddutlerim yok degil zarari olmaz insallah