Gakansu 15 haftalık hamileyim bugün uyandığımdan beri karın agrısı çekiyorum sol tarafımda sadece doktora gittim böbrek taşı olabilir dedi bu durumu yaşayan varmı ?
Ogullarimveben Ben yaşadım 26 haftalıkken böbrek taşı düşürdüm maalesef antibiyotik kullandım bol bol su içtim atlattım çok şükür 🙏 Çok geçmiş olsun coooooooook su iç