Dilaraozturk 2 gündür gribim ve öksürüyorum az once sol kasıgıma agri girdi öksürürken oluyor neden acaba ?
SedaveSusam Dilaraozturk geçmiş olsun canım geblikte öksürürken hapşururken olur bacaklarını göğsüne çekerek öksür ağrın olmaz
Merve_23 Bende dün akşam kasıklrm ağrıyordu. Öksürük olmasa ile. Altlar felan . Yumurtalıklar. Korktum ama şuan ağrımıyor. Hastalıktan dolayıymış sanırım. Rabbim herkese şifa versin.. :( "Çok zor boğaz ağrısı nefes alamamak . Geçmiyor bir türlü
Dilaraozturk Merve_23 gecmis olsun peki neler yapiyorsunuz hafifletmek icin ben ıhlamur iciyorum gunde 1 bardak icilebilirmis baska neler yapabilirim
Kubraseyit00 Dilaraozturk aynrn cnm benim bide yanlarım falan agriyodu heralde dedim bobreklerim falan
Merve_23 @Dilaraozturk burada okumuştum. süt azıcık da karabiber içine. Bir yemek kaşığı keçi boynuzu pekmezi. Bir yemek kaşığı bal.. denemedim bende henüz.