OzgeSrc Arkadaslar merhaba uzun zamandir takio edemiyorum forumu dogum yapali 38 gun oldu. Göbeğimde kahverengi siyah lekeler olustu hamilelikte yoktu dogum sonrasi ortaya cikti. Bu goruntu beni cok rahatsiz ediyor :/ Bu lekeler gecermi yada yaoabilecegim bisey varmi
OzgeSrc hunilimom gobeginizde dimi kahverengi siyah lekeler dogumdan sonra ortaya cikti cok cirkin ya :(