Anneolmak38 ben adetimin 4.günü yaptırdım testleri .. bende hastane hastaneye gezip hiç bir doktorla devam edememekten sıkıldım çalıştıgım için sürekli izin alamıyorum haftasonu da gittiğim doktorlar olmuyor bazen ama şuan içime çok sinen bir doktorum var çok şükür.. Dediğin gibi Allahtan ümit kesilmez ama pskolojik olarak bitmek üzereyim 2.5 yıllık evliyim zaten ilk başlarda biz istemedik geçen senede böyle problemlerle tanıştım