Hamdos sağlık ocağına gittim kuzum yalanda söyledim 2 gün geciktim diye yapması için yok dedi haftaya anca belli olur🙄🙄 karnım belim kasiklarim ince ince sızlıyor sürekli ama testteki silik cizgi baya 3 4 saat sonra cıktı diger geçen hafta yaptığım testler hala duruyor hala bile çizgi yok o yüzden çok umutluyum🙏🏻❤