Prensprenses eğer aşılama yapacağınız zaman açık olan tüpteki yumurta büyütüp çatladıysa bence aşılama yapılabilir. Tutma ihtimali de herkeste nasılsa sizde de aynı olur. Ama yanlış yönlendirmiş olmayayım tabiki.mesela ben yarın aşılama olcam ama sadece sol yumurtalıkta yumurta büyüdü ve çatlatıldı ona istinaden böyle düşündüm . Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲