Hacerevgin bizde de tam tersi ben sigara içen bi insandım öğrendiğim gibi sigarayı bıraktım eşimde kullanıyor ama artık evde içmiyor küllügü falan attı hatta ben ona baban yada babam gelirse ayıp ben balkona çıkın diyemem mutfakta içerler dedim aileye çok düşkün olmasına rağmen gerekirse kocaman yazı asarım sigara içilmiyor diye senin o havayı solumaman gerek dedi bence esiniz de sevgisinden böyle yapıyor ama en azından odada değil balkon olan bi yerde kapı acık içmelerine izin verebilirsiniz sonuçta her zaman olacak bsey değil o esna da sizde yanlarında bulunmayın 🙏🏻