Gizemkara21 17022020 hahahah 😀 sipariş vericem bende ama kendi bedeni mi vermeliyim bir büyüğünü mü karar veremedim
17022020 Gizemkara21 üst beden her zaman daha mantıklı büyük gelse bile kendinize göre yaptırırsınız 🙈🥰
tuubbbaa silaninannesi canıö ben dolap uygulamasından aldım 2. El zaten hastahanere giyiyosun 1kez lohusa takımını cok para vermeye gerek yok dıye düşünüyorum . İçine sinerse tabıkıde . İstersen bir göz at 😊
Burcu089 silaninannesi ben trendyoldan almıstım sabahlığı. Beyaz kalın kumaş 50 tl ye. Takip ederseniz orda var, çıkıyor
tuubbbaa 17022020 şans mı desem acaba . Ben ölesine aldım güzel geldiği için sorun yaşamadım. Ama bazı sitelerde indirim yapıyo takıp edebilirain 😊
tuubbbaa 17022020 ben aldım dolap uygulamasından gayette temiz geldi .sadece 1 kez hastahanede giyilmiş . Bende aynı şekılde hast. Fotograf cekımı için giycem birdahada giymeyecegım için çook para vermeye gerek duymadım acıkcası