Denizinannesi1
Merhaba hanımlar 11gun önce doğum yaptım ebemiz bende kıl kurdu olduğunu söyledi çocuk doktoruna söyle sana ilaç versin geçer dedi bende dikişlerim olduğu için o ağrıyla sızıyla unuttum bebeğimi emziriyorum bu kıl kurdu nedir yada nasıl geçer bi aydınlatın beni 🙏