Nis Kızlar özel hastahanede yatıs yapıldıktan sonra odaya ailenizden kimi alıyorlar Yada alıyorlarmı ? okudugum kadarıyla devlette yatıs yapıldıgında refaktciler dısarda bekliyormus 🤦🏻♀️
Talhaninannesi Nis Özelde doğum yaptım eşim annem kayinvalidem yanımdaydı ki başka kimseye de gerek görmedim.. Annem en küçük kardeşim de devlette doğum yapmıştı malesef hiç kimseyi Almadilar...
Alyami Nis ben ablamın yanında,yengeleriminve bir kaç akrabamın yanında hep refekatci kaldım farklı devlet hastanelerinde hemde şuan ilk defa duydum almadıklarını benim dışımda annem ve hatta eniştem bile kalmıştı 🙄
Nurcan6148 Nis Ben ilk dogumumu medikalparkda yapmistim.Sanci odalari ayri ve kimseyi iceri almamislardi.Erkek zaten keainlikle almiyorlar.Ben cok aglamistim dayanamayip kimi istersin biraz yanina gelsin dediler de oylelikle ablam girebilmisti sadece.
Asli1546 Talhaninannesi bende özelde yapcam ama en büyük korkum içeriye kayınvalidemin girmesi yani açıklık muayenesi falan oluyo sürekli sadece annem olsun istiyorum kayinvalidemi nasi cikaricam
2104 Asli1546 hemşire o zaman sadece eşinin yanında kalabileceğini söylüyor odadan herkese çıkartıyor buna bizzat ablamda şahit oldum. Hepimiz odadan çıktık eş kalabilir isterse dendi birde hastanenin mahremiyete önemiyle ilgili birşey bu
Talhaninannesi Asli1546 benim açıklığımı kimsenin yanında kontrol etmediler... Eğer gittiğiniz hastane öyleyse Hemşireyi tembihleyin herkesi çıkarın diye onları dinlerler...
2104 Özel hastanede refakçı olarak yine 1. Kişi kalıyor ama ziyarete sabah akşam çocuk dahil alınıyor.
Zeyzey77 Özel hastanede doğum yaptım. Sancı odasına bir sürü kişi girdi her kafadan ses çıktı. İnsan daha çok stres oluyor. Bir daha doğum yaparsam devlete gidicem
Zeyzey77 Gece odada annem ve görümcem vardı eşim arabada uyudu 😊 devlet Hastanesi'nde refakatçi bir tane oluyor o da bayan . Oda da 2-3 yatak olduğu için erkek refakatçi almıyorlar
filiz08 Nis devlette de refakatçin odanda olur bazen travay adasına yanlız alıyolar o da her hastanede aynı değil.
Seda_123 Nis Özelde yanında birileri olabilir özel oda oluyor sonuçta yasak değil ama devlet hastanesinde sancı odasına alıyorlar doğumu bekleyenler orda sancı çekiyor yanına eşini bile almıyorlar