Ilknur_degrrli1 bende kullaniyorum.benim kullandigim 9 damla suya yada meyvesuyuna damlat ic dedi dr.ilk gün suya damlattim dedigin gibi sırf yağ sabaha kadar hem midem bulandi hem mide yanmasi yapti hemde bardaktaki o yağ tortusunu yikamak zir oldu.ama ben yönetemimi buldum cappy parcacikli portakalli meyve suyuna damlatip iciyorum.her turlu meyse suyunu denedim.ama hepsinde ayni görüntü midem allak bullah olmustu.bu meyve suyuyla icmek cok rahatlatti.ne yağ tortusu var var ne mide bulantisi ardindan biraz bekleyip küçük bi cikolata yiyorum sanki ilaci hic icmemis gibi oluyor 😊