Mrv_ycgl Kızlar 3 gündür isalim çok sık cikiyorum wcye. Dün serum yedim acilde toz şeklinde ilaçlar verdi kullanıyorum ama gecmiyo bebeğime zararlı olurmu diye korkuyorum 31. Haftadayiz 😢
Sedaseriner Mrv_ycgl bir cay bardagi suya bi tatli kaşığı nişastayı karıştır ic. Cok iyi geliyor aninda kesilir