newmother canim uzme kendini inan bak. Veren dr Allah alan da Allah. Rabbim diledikten sonra küçük falan ne demiş ya. Biz o kadar bekledik bebek sahibi olmak için. Biri yazmıştı ki korundugum ay hamile kaldım. Inan bak Allah ne dilerse o olur. Ama sakin fevri davranıp ha tamam alalim deme o halde. Iltihaptan dolayı bebek büyüyemiyor diye biliyorum. Sadece şuan yapman gereken ilk is bunun nedenlerini araştırmak. Yani acaba neden bu sorunu yaşıyorsun. Çünkü benim anne karnında büyüyeme nedenime doktorlar anneme ıltihaptan dolayı demişti. Erken doğumla doğmuşum. Küvete falan kalmışım. Ama şükür yaşıyorum yani. Sebeplerini araştır canim ama muhakkak