Saribebek Hanımlar dün bende akıntı şekilde kahverengi akıntı geldi acaba yerleşme kanaması mı . Yerleşme kanaması geçirenler cevaplayabilir mi . Adetim 14 gündür geçiyor
Noktisveannesi Merhaba, benim de son adetim göre 5.haftamda boş kese görülmüştü 5+6gibi tuvaletten sonra silince peceteye gelmisti kahverengi akıntı. Bir kaç saat içerisinde toplam 3 silişimde geldi (sonuncu acık pembe gibiydi korkmuştum) , sonra tekrarlamadı. Doktor kontrolüne gidince bebeği görmüştük kesede, doktor yerleşme lekelenmesidir o gelen demişti.
DiplomaliEvHanimi Noktisveannesi Benimde adete 15 gün kala kahverengi leke bir kez pembe leke geldi üç gündür beyaz akıntıya döndü 13 Kasım adet tarihim acaba yerleşme kanaması mıdır ilk gebeliğimde de adet bitince kalmışım
Saribebek Noktisveannesi benimde bu uygulamaya göre 5+4 günlük inşaallah benimkide yerleşme kanamasıdır ama gebelik belirtileri yok
Noktisveannesi DiplomaliEvHanimi ilk haftalarda beyaz akıntım cıktı benim de ama adet tarihim geçince oldu lekelenmem(adetten 14-15gün sonra girdiğim ilişkiden hamile kaldım) . Bazı kadınlar da adet olmadan lekelenme oluyor belki öyledir sizinde, inşallah 🙏
Noktisveannesi DiplomaliEvHanimi ilk haftalarda beyaz akıntım cıktı benim de ama adet tarihim geçince oldu lekelenmem(adetten 14-15gün sonra girdiğim ilişkiden hamile kaldım) . Bazı kadınlar da adet olmadan lekelenme oluyor belki öyledir sizinde, inşallah 🙏
Noktisveannesi Saribebek bence bir kan testi yaptırın kesin sonuc verir🙏Bende belirti yoktu, bel ağrısı kalca ağrısı olmustu kramp gibi ama regl olurken de olurdu bazen üzerinde durmadım, adet günüm geçince kan testi yaptırıp ögrendim.
Momof2child Saribebek inSALLAH HERSEY GONLUNCE OLUR AMMA GEBELIKTE ILLA BELIRTI OLACAK DEYIL BENDE BU AY BELIRTI ARADM HEP VE HOC TEST YAPMIYORDM SORA ADETM 1 GECTI YINE YAPMAK ISDEMIYORDM KI BELIRTIM YOK DIYE BI YAPTM SILIK SORA KAN COK SUKUR ALLAHA INSALLAH SENDEDE OYLE OLUR HEPINIZDE BEBEK ISDEYEN HERKES BU AY GUZEL HABER ALIR AMIN
DiplomaliEvHanimi Noktisveannesi Âmin inşallah beş aydır aynı gün aynı saatte adet olmuştum geçen ay 18 gün geçti bu ayda adet gelmeden leke oldu
Noktisveannesi DiplomaliEvHanimi inşallah hamilesinizdir Allah hayırlısıyla gönlünüze göre sağlıkla versin inşallah🙏
NaAL Lekelenme illa ki oluyor mu bende suan 4 haftakik gozukuyor ama hic bir belirti yok bugun adet gunum olmazsa test yapicam ama adet belirtisi de yok 😣