Elfbrcn Hanimlar merhaba,ben hem happymom hem happykids kullanicisiyim ,ikinci bebegimi bekliyorum. Bugün doktorumuzdan sezeryan icin gunumuzu aldik. Kasimin 19 unda sabah 7.30 da doguma girecegim inşallah. İlkinde yasayacaklarimi bilmedigim icin heyecenliydim,simdi yasayacaklarimi bildigim icin cok daha fazla heyecanliyim ve sabirsizim :) Hepimize saglikli gunler dilerim kizlar :)
SenaDerin Elfbrcn hayırlısıyla ve sağlıkla kucağına al canım 🙏🏼 ben 14 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ben bile şimdiden heyecanlıyım korkuyorum. 😊😊 Dua et bol bol ❤️
Fatosduzgun55 Elfbrcn gözünüz aydınnnn🤭 bana da 18ine vermıstı en son gıttıgımde bugun özellikle 19unu ıstedım...🙈🙈 eger mınık oğluş erken gelmeye kalkmazsa 19.11.19 salı sabah 09.00😎