Happyprincess Kızlar cumartesi doktora gittim. Şuan tam 20 haftalık hamileyim. Doktor kilosu yaklaşık 350-400 gram dedi. Ilk gebelik olduğu için yeterli mi bilmiyorum. Internette 260-300 gram arası yazıyor . Sizinn o haftalarda kaç kiloydu. Sormadım da normal mi diye şimdi düşünüp duruyorum
Fatosduzgun55 Happyprincess bende 20+1 de 350grmdı ve drum haftasıyla uyumlu demıstı🙈 ama sımdı koca bır mınık tosba😎
Dilankenger Happyprincess benimde 21. Haftamın ilk günü . bugün muayene oldum 380 gr 21 cm normal gelisimi dedi canım 😊
Fatosduzgun55 Happyprincess nasipse ve acil bir sey olmazsa 19.11.19 da sezeryanım var son 15gun dıyelım✌🤲 Allah hepımıze sag saglım kavusmayı nasıp etsin inşallah🤲
Hacer_ikiz_gebe Happyprincess cuma günü 20+5 de ayrıntılı ultrasona girdim oglum 370 kızım 320 gr dı. Doktorum gayet normal dedi.
Happyprincess Ayyy maşallah bide ikizz😍😍😍Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin☺ Bu arada bilgilendirme için teşekkür ederim