Sevilay_dvc
Merhaba. Ben 32 +3 oldum. Cok heyecanlıyım. Sürekli içimden erken doğum geçiyor. Korkuyorum ciddi bisiyim yok cok sukur ama içim hep böle.
Sormak istedigim şey bende surekli ishal olacakmisim gibi sancı girmesi. Bu hiç gecmiyo. 30 haftadan beri boleyim. Sizdede böle mi?
Sizin haftalar nasil geciyo. Meraktayim ❤️