M_agayeva Bende mayista dogurucam allah nasib ederse bakalim bizde ne cikicak yasadigim ulkede 5 yada 6 ayda soyluyorlar ya😏
elif1234 SedefUygun bende gecen persembe 13+3 de kiza benziyor dedi cumartesi birdaha gidicem insallah degismez pofidigimm
SameTugcEymen SedefUygun bizde bugün 13+3uz bizimde mayısta 1 kız gelicek insAllah sağlıklı sıhhatli 😂😂😂
Mrvm005 Ayy insallah kizdir benimde yaaa... gerci fark etmez ikisi de yok ama kiz ilk cocukta daha bi iyi gibi geliyor ilerde yardimci olmasi koruyup kollamasi acisindan. Hayirlisi Allahtan. Gecen hafta kiz gibi ama net bisey diyemem dedi bu ayin sonunda randevumuz olacak o zaman bakalim nasipte ne varmis. Saglikla gelsinler insallah
SedefUygun Mrvm005 Mrvm005 İnşallah gönlünden geçen olur canım ben hep erkek hissediyodum çevrem hep kız diyodu kız diye diye kızı getirttiler bana 😂😂😂