Sunshine1 merhaba , doktor kol ,bacak , göbekten yapabilirsin dedi ama ben göbekten başlamıştım öyle devam ediyorum , bacak acıyormu bilmediğim için cesaret edemedim , eğer yapacak biri varsa dönüşümlü yapabilirsiniz kol ve göbekten , morarma olursa şayet karşı tarafa geçiyorum ama hemen kalkmayın, buz uygulayın öncesinde ve sonrasında . Kolda 4 parmak aşağıdan yukarıdan ölçüp tam ortaya yapıyorsunuz . Ben de aynı şekilde 3 . Gebeliğim , tedirgin oluyoruz evet ama bol bol dua edelim sağlıkla kavuşalım inşaallah , zor bir süreç ama sonu güzel olacak Allah ın izniyle