Bebisimyolda Merhaba kizlar esime bir ton isim saydim sirac da takili kaldi sirf yegeninin adina uyuyo diye ne desem begendiremiyorum sizce nasil isim sıraç degil bu arada sirac herkes sıraçla karistiriyo kuranda geciyo nur saçan demek yorumlar misiniz rica etsem 😐
Mucizebenimle Bebisimyolda koymayın bence. Hoş durmuyor. Sadece doğuya özgü gibi ulusal olmasında fayda var
Hll Bebisimyolda bizimde oglumuzun ismiyle uyumlu olsun diye koyacagz☺️İlki miraç göktuğ ikincide siraç efe olacak😊
FerayeA Bebisimyolda Bana göre çok güzel bir isim Sirac. Hep demişimdir oğlum olursa Sirac koyarım diye. Evham yapmayın adı ile gelir nasipte kısmette ne varsa 😊
esraatila Mucizebenimle doğuya özgü derken 😊 isim arapça Farsça. Biz de sıraç koymayı düşünüyoruz. Beni de eşim ikna etti 😊
Bebisimyolda Mucizebenimle ben de esimde doguluyuz hani ama doguya ozgu bir isim degil olsa kuranda gecmezdi bi kere
Deletedmom099 Bebisimyolda yani başka isim olabilir yada alışık olmadığım için öyle gelmiş olabilir yazılışı falan da güzel değil 😊 buğra burak gibi isimler daha çok hoşuma gidiyo açıkçası