Saniyebag Çok şiddetli bel ve kaburga ağrım oluyor. Özellikle uzandığım zaman sağ taraf belimin ağrısından uyuyamıyorum yaşayan çözüm önerisi olan var mı🤔
Edaaks Saniyebag benimse sol bel boşluğum çok ağrıyo sıcak suya giriyorum iyi geliyo bide bebek yağıyla eşim masaj yapıyo çok rahatlıyorum ama bu haftalarda normalmiş🤷🏻♀️
Gizemabc Saniyebag ben de 32+5.haftamdayım. Soranlara ben de uykular haram oldu diyorum😅 gebelik bu iyi hissetmek tuhaf artık😅 ne yapsam rahat değilim buna şükür diyip hamileliğim sağlıklı bir şekilde sonlansın diye gün sayıyorum🤷🏽♀️
Saniyebag Masaj yapınca geçiyo ama yatınca yeniden başlıyor 😔 doktoruma sordum ilaç falan vermedi bebek doğmadıkça devam edecek dedi 🤦🏻♀️