Deletedmom2 erken doğum riskim zaten var ilk kızım 32 haftalık doğdu bu haftayı görmemiz bile mucize bizim için ama kuveze girdi mi senin bebeğin? Kuvoze girmesini hiç istemiyorum travma gibi oldu bende kuvoz artık ilk kızımı kaybettim doğumdan bir ay sonra