YDE gurcem bende kullanmaya başlamadım ama içeriği sebebiyle Bübchen aldım. Yorumları da baya iyi. Bebek şampuanı ve yağı olarak mustela aldım.
bebegineasikanne gurcem elimin altında dalin pişik kremi var, üç ayından sonra bebeğimin teni her kızardığında sürüyorum baya da iyi geliyor :)
Havvanurerolll İnstgramda muhendisinoğlu sayfasından araştırdım bütün şampuan bebe yağı ıslak mendil pişik kremi deterjanları vs kesinlikle mustela alacağım şampuan pişik kremi bebe yağını
gurcem YDE bubchen alıcam canım evet ınternetten getırtecem hatta cıvılde yoktu nette daha uygun gercı hersey pahalı😂 uygun derken bıraz ındırımlı