Merhaba 12. Haftalık olduk manisada ebru taşkent e gidiyorum kim duyduysa aaa şöyle kötü böyle kötü diyorlar ben şimdiye kadar 3 kez gittim memnun kaldım ama cerrah olarak kötü diyorlar ikinci doğum olacağı için mecbur sezeryan olucam ilkide sezeryandı ilk doktorumuz erkekti eşim istemiyor erkek doktor🙄daha önce varmı giden bilen tavsiyesi olan özel veya devlet farketmez ☹