Gamze-nil Slm arkadaşlar 22+4 haftalığım ve 55 kilo ile hamile kaldım şuan 62 gördüm 1 ay öncesine kadar kilo kontrolüm çok iyiydi ama şuan kilo almam hızlandı neler yapmalıyım masa başında çalışıyorum önerileri olan arkadaşlar cvp verirse memnun olurum ☺
1PrensAnnesi Gamze-nil cnm porsiyon küçült ben gebeliğimden dolayı yüryş yasağı olan biriyim ve kilo kontrolünü ancak böyle yapabliorm tabaklar küçük seç çok yemiş hissi verio meyveyi yoğurdu suyuda çok tüket inş düzene girer💕
Gamze-nil 1PrensAnnesi aslında Koca gün masa başında oturmasam daha kolay olucak ama uzun saatler masa başında çalışıyorum eee önümüz kış işte bu yüzden hareketsiz kalıyor insan malesef sizler çalışıyor musunuz 😊
1PrensAnnesi Gamze-nil ahh cnm ahh ev hanımıyım ama bende yürüyüş yasağı var evden dışarı çıkmıyorum nadiren gidersem bi yere giderim ama akşama kanamam kesin oluyo yani sıfır hareket bende
Gamze-nil 1PrensAnnesi oyyy senin de işin zor allah yardımcın olsun ama öncelik bebeklerimizin sağlığı onlar iyi olsun da gerisi hallolur sende fazla üzme kendini ne yasaksa uygulacan el mahkum 😐
1PrensAnnesi Gamze-nil evet zor ne yazıkki 2 ay kaldı inş doğsun ilkbaharda yürürüz bizde oğlumla💙👼🏻💙 canları sağolsun kuzuların uyuyoruz herşeye
Gamze-nil 1PrensAnnesi olsun az kalmış biz daha yolu yeni yarıladık bakalm bizi neler bekliyor 😊sağlıcakla gelsinler de allahın izni ile 🙇
1PrensAnnesi Gamze-nil aminnn inş evet biz son yokuşu iniyoruz darısı sizlere🎀 inş sağlıkla gelsn miniğnz
Gamze-nil NazLByrmgLuu sanırım sende bnm gibi yürüyüşe yönelen gerekicek arkadaşım kar kış demeden yürücez tabi sağlık açısından engel yoksa☺
Tbberk Zs18 ya ben 21 haftaligim. 3 kilo aldim. Bn niye alamiyorum ki. Herkez almadin almadin psikolijimi bozuyor. Alsan suc almasan suc. Nasil aldiniz o kdr kilo🙄
Zs18 Tbberk herşeyi yiyorum iyi veya kötü ben çok zayıftım hamile kaldığımda şuan o kadar kilo aldım ama belli bile değil 11 kilo dışarıdan gelen sesleri duyma umursama bebeğin sağlığı senin sağlığın yerindeyse önemli değil o kadar
Gamze-nil Tbberk bnm doktorum ay başına 1 kilo dedi 4. Aya kadar tam gittim ama en son kontrole gittiğimde kilo alma oranım hızlanmış ama öle fazla yemek yeme durumum yok bebek büyüdükçe istesen de istemesen de alıyorsun sanırım yani Bn öle teselli oluyorum 😊
Tbberk Gamze-nil bende dun gittim canim. 20+6 haftalikti. 373 gram dedi. Sanki kendim kilo almayinca oda almiyormus gibi hissediyorum🤣
Zs18 Tbberk benim bebiş 20 haftalıkken 500 gramdı son gittiğimde 702 gram olmuş 😂 benim kızım iri olacak sanırım 😂